Tenta- check!

Idag har jag skrivt tenta. oh va skönt att ha det gjort. Jag vågar inte uttala mig om hur det gick men jag hoppas av hela mitt hjärta att jag blir godkänd. Annars måste man göra omtenta och det suger ju,för då har man ju redan börjat en ny kurs och kanske glömt vissa saker.

Onsdagar är för mig lika med "seriedag", nya avsnitt av true blood och sons of anarchy kommer då. Mycket spännande!

Jag inte föreläsning förrens på måndag igen så nu har jag lite väl förtjänt ledighet. Imorgon så har jag tvättid och på fredag kommer pengarna så då ska jag shoppa. Vad jag har längtat efter det!

Tyvärr så är både Andreas och jag sjuka så vi tänkte väl bara kurera oss och kanske glo på någon film? Anderas är mer sjuk än vad jag är, vilket på ett konstigt sätt känns bra eftersom jag då inser att det finns dem som har det värre än mig och att jag ska vara tacksam att jag inte är sååå sjuk. Men vem vet det kanske kommer?

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0