Mostly shoes... and some other stuff.

Idag har jag varit nere på stan med Annika och shoppat lite. Köpte bland annat dessa godingar...

Snygga eller hur? Och sköna att gå i också, tro det eller ej! :) Jag har lärt mig mitt misstag- aldrig köpa snygga skor som man inte kan gå i, väldigt onödigt eftersom de bara står i garderoben. Funderar på att lägga ut lite saker på tradera eller blocket men det känns som om det nästan inte är värt det, man får ju inte så mycket för kläder och skor och det är ju de jag har mycket av.

Jag köpte även en svartspetsklänning från cubus, sjukt billig- bara 199:- och en beige-glittrig tröja från Vila för 400:- (den tyckte jag däremot var dyr så det gick väl jämt ut) och så var det 3 produkter för 100 på hårvårdsbaren så då passade jag på att köpa leave-in-serum för torrt hår, shampoo för färgat hår och värmeskydd för håret när man plattar det. Annars unnar man ju sig inte sådant, inte jag iallafall för det känns så tråkigt att köpa- då är det roligare med ett par nya skor ;) å sen köpte jag nagellack (svart, mörklila och silverglittrigt) inte så intressant information kanske men nu vet du det, haha!

Sedan blev det även dessa stövlar.

Jag tycker dom är grymma på nått sätt, jag var ju ute efter ett par stövlar av mocka, men samtidigt stör jag mig på fransarna lite och frågar mig själv om jag kommer att använda dem? Jag har ju 14 dagar öppet köp så jag får väl suga på den karamelen lite... Jag kanske behöver pengarna, men samtidigt så kostade de bara 450 med rabatt så då känns det som om det kan kvitta? Är det värt att lämna tillbaka dem då? Hm... Jag har nämligen en briljant idé om en makeover på dessa stövlar om jag väljer att behålla dem som innefattar en sax och ett gäng nitar :) Ja ni förstår kanske min tanke, och då är det ju roligt för ingen kommer att ha likadanna stövlar som jag.

Egentligen vill jag ha ett par lårhögastövlar men jag börjar inse att det kanske inte är meningen att jag ska ha sånna, antingen finns de inte i min storlek eller så är de helt slut, eller så har jag för tjocka lår- eller nej förresten de gör för SMÅ skor (idioter som inte fattar att alla människor är olika), eller så är de snordyra! Jag vill inte betala 2000 kr för ett par skor, nej en tusenlapp kan jag sträcka mig till men inte mer, och även då skulle det kännas i plånboken.

Imogon kanske jag lägger upp bilder på klänninge och tröjan för nu ska jag kolla på idol-eftersnack med Katrin Zytomenska( eller hur faskien det stavas) hon är grym :) haha. Minst sagt speciall.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0