Lite fler fynd...

Jga tänkte visa lite mer fynd som jag hittade på ullared... vår tv funkar inte pågrund av jävla Telia, så fort det är dåligt väder, ja då krånglar tv, helt otroligt! Hursom helst så kan man ju passa på att blogga lite.


Mysig mössa och vantar...


Ett par skinnhandskar, 120 kr betalade jag om jag minns rätt, riktigt billig för det är äkta också.

Ännu en väska till samlingen, ett ganska onödigt köp egentligen men man får verkligen shoppingfeber när man är på ullared och allt känns nödvändigt i det läget, det var ju sååå billigt, den här väskan kostade 119 kr. 

 
Två enkla linnen, ett vanligt svart och ett mörkrött och grå-randigt.
 
och så en vinterjacka var det tänkt, men det är snarare en höstjacka. Jag kommer att behöva en ännu tjockare jacka när snön kommer! Hoppas det är snart, min älskade snö! Jag är ju ett vinterbarn.

Ja det var väl det... Puss hej!


Kommentarer
Postat av: emma

Skit fina grejer!! :) Men, att du skriver jävla Telia gillas ej...Tror dessvärre störningarna är detsamma oavsett vilken operatör man har, blir så med digitalt...hehe...var tvungen att försvara mitt företag lite! Puss o kraaam

2009-10-09 @ 09:23:15
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0