Det är INTE ok!

Jag kollade nyss på "Mammas Pojkar" ett nytt program på tv3 (inte helt nytt då det finns i usa), hur som helst är det ett riktigt skitprogram men ändå är det roligt att se på, låter det konstigt? Jag tycker iallafall att det är helt sjuk med killar som bor med sin mamma när de är i 30-års åldern, klipp navelsträngen för i helvete? Och vem skulle frivilligt vilja ha med sin mamma när man ska dejta? Det är ju faktiskt också väldigt konstigt, personligen skulle jag inte vilja att min mamma valde vem jag skulle dejta även om jag älskar henne till döds.

Nä, det är faktiskt bara knäppt! Mammorna har ju inte heller speciellt sund uppfattning om hur ett son-mor-förhållande bör vara. De refererar till sina söner som "mammas lilla gulleplutt" och "mammas lilla pojke". Hallå, din son är faktiskt vuxen. Att de tycker att sina söner är såååå snygga stör mig också, okej man kan väl tycka att man har en son som ser bra ut men att använda uttryck som "läcker" om sin son är ju äckligt! Nej det är inte ett sunt förhållande.

En annan sak som även den är oroväckande i sig är att mammorna vill att deras son ska hitta en tjej som är precis som dem! Ursh... va störda de är!

Och tjejerna som ska dejta killarna sen då? Förstår inte vad de ser i killarna... de är inga män de är små pojkar! Det finns inget attraktivt i det. Fasen vad tänker ni med tjejer? Inser ni att ni skulle få bädda hans säng varje morgon och skära hans kött vid middagsbordet? Sen har ju redan killen en kvinna i sitt liv- sin mamma, och då finns det inte plats för någon annan.


Ni har ju kanske vid det här laget förstått vad jag tycker men kolla in det själv och bilda er egen uppfattning.
http://www.gt.se/noje/tvsajten/1.1701235/hjalper-sonen-hitta-karleken-i-tv4-s-nya-dokusapa

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi såg oxå "mammas pojkar", de där killarna är så omanliga som man bara kan bli. USCH!



Grattis till att du klarade tentan, du är så duktig!

2009-10-08 @ 22:05:04
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0