Fredagkväll...

Canal + SF har kommit nu i våra valbara filmer så just nu underhåller jag mig själv genom att kolla på "Sunes sommar"! haha det är riktig nostalgi, och otroligt roligt också.

Idag har varit en lång dag, vi har haft eximinerande seminarium på vårt grupparbete och genomgång inför den kommande tentan. Den ser jag verkligen inte framemot! På onsdag nästa vecka är den så det blir till att plugga hela helgen. Jag har bestämt mig för att knappt lämna lägenheten, jag ska bara fokusera på att läsa kurslitteraturen som en galning. Alla andra är nervösa men jag känner att jag orkar inte lägga energi på att vara nervös, det tar så mycket kraft att gå och känna ångest inför något oundvikligt. Det är bättre att bara ta det som det kommer, att förbereda sig så gott det går och göra sitt bästa och sedan är det bara i guds händer. Det värsta som skulle kunna hända är väl att man får underkänt, men det är ju inte hela världen egentligen eftersom det finns omprovstillfällen.

Tidigare ikväll kollade jag på idol och jag måste säga att det är mycket bättre upplägg i år. I och med att det är två stycken som "hänger löst" och att räkneverken nollställs och att man sedan röstar på den av de två man tycker ska stanna så blir ju resultatet mycket mer tillförlitligt. Då är det ju säkrare att "rätt" person åker hem... och det tyckte jag verkligen ikväll var ett exempel på då Camilla åkte hem, helt rätt tycker jag. Jag har svårt för personer som är så "klämkäcka" och sen tycker jag även att standaren är så pass hög nu att hon inte plattsar. Mina "favoriter" är nog, Reza, Erik och Tove. Men det är svårt, det är många som är duktiga.

Nu är filmen slut så nu ska jag hoppa i säng. Kram hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0