IFK...

Nu har jag nyss kommit hem från IFK, stannade bara till andra halvlek, jag fick ångest när jag kollade på klockan och kände att jag var tvungen att gå hem och plugga, vilket är precis vad jag tänker göra strax. Men först tänkte jag lägga upp några bilder som jag knäppte.



En otroligt fin höstdag idag. Vi blev bjudna på mat också, av Andreas pappa som jobbar på "stjärnkrogen",det är ju alltid trevligt.


Mor och son! Nils vinkar till kameran :)


På väg hem, södra promenaden kändes oändlig! Jag är ju van vid att cykla överallt och då går det ju liksom lite snabbare, haha.


Andreas tyckte att jag skulle visa mitt stöd till IFK :) haha

Nu ska jag lägga mig i sängen eller soffan(har inte bestämt mig än) med mina böcker och ett gäng understryckningspennor, nu nu jävlar ska det pluggas här! Jag ska läsa tills ögonen blöder, hjärnan överhettas och tills händerna har vuxit fast i boken!

Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0