Kenny Starfighter...

Nu har pappa varit här, mycket trevligt. Han stannade bara över dagen för han skulle vidare upp till sthlm till min syster. 

Andreas nere hos syster sin nu och ska se på Sverige-matchen. Jag tänkte passa på att se en skräckfilm, Andreas tycker ju inte om sånna. Jobbigt att se själv bara, och nu när det redan är mörkt vid 7-tiden är det ju extra läskigt.

Igår såg jag på "Kenny Begins" och den var hur bra som helst! Jag kollade på Kenny Starfighter när jag var mindre så det är ju lite nostalgi som ligger bakom också.. Hursom helst så var den jätte rolig. Johan Rheborg är ju så klockren i rollen som Kenny, man bara skrattar hela tiden eftersom han är så tragisk. Och för att inte tala om alla konstiga uttryck såsom "woollie bollie" och "ischlo pischlo", haha! Det bästa med den är att den är rolig för både vuxna och barn, sånna filmer gillar jag. Den får 4 utav 5 av mig!

                                               

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0