Längtar...

Idag har jag fått hem sakerna från Buttericks som jag har beställt, bland annat vamyrtänder. Så himla roligt att det står på förpackningen att tänderna varken duger till att bita i mat eller människor, haha!

Jag hade beställt röda linser också med de var tydligen slut...dåligt. Så jag beställde ett par likadana från www.fargadelinser.com idag istället, det blev tyvärr lite dyrare, men men... det hade inte blivit samma sak utan dem.


My fangs.... :) (både produkter från www.buttericks.se ) hihi, jag kommer att se så läskig ut, jag kanske blir rädd för min egen spegelbild?

Oh, nu längtar jag till den 31 okt!

                        
                         Den här gjorde jag nyligen i photoshop, halloween till ära :) hihi

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0