Nu är det fredagsmys!

Ja, igår alltså. Vid tre-tiden kom Andreas mormor och morfar och fikade. Mycket trevligt!


Vi åt massa onyttigheter och så fick vi en blomma, hoppas jag kan hålla den vid liv, det brukar ju inte gå så bra för mig, jag har verkligen inte gröna fingrar, önskar att jag hade det.

Lite senare så lagade jag och Andreas mat och hade myskväll. Det blev både förrätt och varmrätt., och vin...
                                    

                                     

                                    

                                    
          
Förrätten var inte alls genomtänkt, helt enkelt bara det som jag tycker om... Vitlöksbröd, räkor, avocado och min favorit cirondressing. Varmrätten var kanske inte så inspirerande men ack så gott! Det blev en klassiker; lövbiff, klyftpotatis och bearnaisesås!

Idag har jag i stort sett spenderat hela dagen framför datorn, jag har sett hela säsong 1 av "Sons of Anarchy". En riktigt bra serie som jag blev tipsad om av Andreas.

                          
Nu funderar jag på att beställa pizza? Vi har så mycket disk och jag orkar inte ställa mig och diska nu.

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0