Reflektion över kvällens tv-kväll...

Varför åkte Nicklas ut ur idol? Det suger ju, han var ju asskön. Jag gillar hans stil, påminner lite om "nirvana" och dem gillar jag ju. Jag tyckte Erika skulle ha åkt ut, hon är så tråkig. Sjunger bra men inget man skulle ha köpt en cd av eller ens laddat ner om det vore grattis, inte ens om någon hade hotat mig med kniv och tvingat mig att lyssna så hade jag gjort det, sååå tråkig är hon.

Eller så skulle Calle åka ut tycker jag...även han tråkig, ingen som helst scen närvaro. Men det är tuff nu alla är ju så bra. Reza och Erik är mina favoriter ialla fall. Men jag röstar inte och det vill jag poängtera, det är en principsak. Aldrig lägga pengar på såna grejer. Tänk om man skulle ringa in och rösta vid varje tillfälle som getts- då skulle man bli urfattig. Så jag antar att man inte kan klaga på vem som åker ut om man inte röstar. Egentligen bryr jag inte mig så mycket, det är ju inte mitt liv.

Förresten, nu på måndag börjar skräckfilmsvecka på tv400, underbart! En vecka om året känns som den är tillägnad just min tv-smak, resten av året är förpestat med tramsiga highschool-komedier. Haha nej då, så bitter är jag inte. :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0