Sunday bloody sunday...

Myssöndag! Jag har tagit det lugnt och bara slappat. Igår var jag ute på Otten med Emma (Andreas syster), det var helt oplanerat men en kul grej. Jag invigde mina nya skor som var oväntat sköna att gå i, men jag tror att jag var längst av alla på dansgolvet, luften är så tunn där uppe, haha :)

Så idag sov vi (Andreas & Jag) länge och åt pizza, typiskt sånt som man gör "dagen-efter". Jag hade ingen bakfylla dock och det är jag tacksam över.

Men jag har ändå varit lite produktiv idag, vi var faktiskt och handla på "city gross". Det känns så skönt att ha mat hemma. Och så fick jag blommor idag, vilken snäll pojkvän tänker ni? nej då, jag fick dem av hans pappa när vi var och handla. Det var väl en pik till Andreas, han tyckte väl att Andreas skulle ha köpt dem, haha. Så nu står det en vas med vita rosor här och det är ju faktiskt väldigt vackert, att man inte köper det oftare? Så fasligt dyrt är det ju inte.

Jag har faktiskt en väldigt snäll pojkvän också, han bjöd mig på pizza, och ni vet vad man säger "Vägen till en kvinnas hjärta går genom magen", elller var det inte så? ;)

Imorgon har jag föreläsning. Trist tycker jag. Jag skulle nog kunna vara hemma hela tiden, och bara fixa med hemmet, läsa en bra bok, kolla på tv och gå ut och gå. Vissa säger att det blir tråkigt i längden men jag tycker inte det. Längtar tills man blir pensionär, då ska jag ha en stor trädgård och en hund :) Andreas rymms också i bilden, han kan få ha en alldeles egen gungstol haha :)

Nu ska jag sova, Sweet dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0