YEEES!

Vi har äntligen fått tillbaka vår tenta från förra kursen och jag klarade den! Det känns så himla skönt för först nu kan man lägga det bakom sig. Ovissheten om man har klarat sig eller inte gnager ju på en och precis innan tentan skulle delas ut var det  knäpptyst i salen och alla såg lite ängsliga ut.

Nu kan jag vara stolt över mig själv och slappna av. Jag har en lång helg att se fram emot, är nämligen ledig imorgon, fredag.

Imorgon eftermiddag så kommer Andreas morfar och mormor hit på fika, de har ju inte sett lägenheten sen vi gjort om. Det blir trevligt och då får man ju även en bra ursäkt att äta något onyttigt. Jag tänkte baka hallon-blåbärspaj och bjuda på. Jag är något av en pajfantast, speciellt efterrättspaj i alla dess former, rabarberpaj, äppelpaj, hallonpaj, blåbärspaj, ananaspaj... ja listan fortsätter! Men man måste ju ta sig i kragen och inte äta det allt för ofta, det är ju verkligen en sockerbomb!

                                                                          

Ikväll ska jag fira tentan för mig själv lite, Andreas jobbar... Jag tänkte ställa mig och göra tacopaj nu (Ja, jag vet...PAJ, vilken chock va?)och sen hoppas jag att det kommer nåt bra på tv ikväll.

Kram hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0