Shoppingsugen...

Hejsan, nu är jag nyss hemkommen efter en långrunda. Det var skönt men nu har jag skoskav och det är ju inte så trevligt.

Jag har varit ledig sedan fredag och det har varit jätte skönt, jag och min älskling har bara tagit det lugnt och slöat framför tv:n. Imorgon har jag kursintroduktion för en ny kurs, något om pedagogik och lärande var det. Jag längtar till fredag som bara den, då kommer pengarna :) ÄNTLIGEN! varför kan man inte få lön oftare?

Sen den 1 oktober, en torsdag, ska jag till Ullared (Gekås) med Andreas mamma och syster. Jag har aldrig varit där så det bli kul. Hoppas man kan göra lite fynd. Jag är främst ute efter heminredning, kuddar och lyktor och sånt som passar i vårt gröna/guldiga vardagsrum.

Nu blir det att bänka sig framför tv:n för "Sveriges fulaste hem", följt av "Svenska hollywood fruar" och tillsist "Roast på Berns" och ikväll är det Robert Gustavsson som ska roastas, det blir nog roligt, han kan ju försvara sig också.

Puss o Kram!

Ps. Jag har köpt en sak men jag vill inte avslöja vad det är än, ni får vänta och se... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0