Masquerade...

Idag fick vi reda på att BVG (beteendevetenskap) och PA (personalutvecklare) ska ha en sittning fredagen den 9 okt. Jag tror att jag ska gå ialla fall, det verkar roligt. Det är maskerad så alla ska ha masker, ni vet såna där som sitter över ögonen och det är väl en lite finare middag så man ska typ ha cocktailklänning. Damerna ska sitta i en sal och herrarna i en annan, fråga mig inte varför men jag har en känsla av att vi inte slipper dem hela kvällen. 

Typ som i filmen casanova, fast inte lika uppklätt, alltså inte balklänning. Man får väl om man vill men jag tror jag väljer något lite enklare.

                                            

                        

Nu ska jag kolla på idol och senare kommer True Blood, yes! Jag orkade inte vänta som andra dödliga så jag har redan böjat kolla på säsong 2, har dock fortfarande inte sett halva säsong 1 utan har läst mig till vad som händer... Knasigt kanske?

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0