Black is Back...

Åh nu är jag lycklig, har nämligen precis kommit hem från en shopping runda på stan. Dessa go'bitar får flytta in i min garderob...



Jag hittade en del guldkorn på rea som den Chanel-inspirerade t-shirten och den zebrarandiga blusen, t-shirten hittade jag på Gina tricot och den kostade bara 50 kr.



Blusen är från New Yorker och kostade bara 99 kr.


Väska från Gina Tricot, även den med lite Chanelkänsla över...


Gosig tjocktröja från H&M...


En till mysig tröja att värma sig i under vintern... även den från H&M.



Och så blev det en kavaj... Från H&M den också.. Den är riktigt snygg på.

Sen blev det även två par diadem, ett halsband, två par leggings, varav de ena svarta och blanka och de andra svarta med jeanskänsla och en svart tunika.

Jag har blivit så fäst vid svart på senaste... men så är det ju riktigt snyggt också.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0