En typisk söndag...

Idag är en sån där dag som man verkligen inte vill gå ut överhuvudtaget, så grått och trist. Men jag tänkte ändå ut och springa lite senare, jag måste ju peppa mig själv nu i början tills man har fått upp tempot. Var ute och sprang igår också, 30-40 minuters rundor brukar det bli, det känns lagom såhär i början.

Jag har sån fruktansvärd tränningsvärk på framsidan av låren, ursh.. När jag var ute och sprang igår hittade jag en lång trappa och tänkte "Den kan jag ju springa uppför!", det visade sig vara en dålig idé, en riktigt dålig... :)

Imorgon kommer nog mina hyrfilmer från lovefilm.se, jag fick en gratis månad så det är ju bara att prova och se om man gillar det. De filmer som kommer att landa i min brevlåda denna vecka är "Twilight" och "Kenny begins", hoppas att de är nått att ha.

Jag har dock inte så höga förhoppningar på "Twilight", jag har hört att den är mest passande för tonårsflickor och att "True Blood", som jag gillar, är för vuxna. Men jag vill se den iallafall och avgöra själv...

Nu ska jag ta tag i disken, det kanske låter konstig men sen jag köpte diskhandskar är det inte lika jobbigt att diska. Ja, jag vet diskhandskar har funnits på marknaden i 30 år eller något men jag har inte kommit på tanken förrns förra månaden.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0