Studier...

Idag har varit en lååång dag. Fyra timmar av föreläsning och jag kom ut med noll nya kunskaper. Det som gicks igenom var en kursintroduktion men allt hade man kunnat läsa sig till själv... så det kändes väldigt segt.

Imorgon är det inte en så lång dag men däremot tidig. Föreläsning 9-12 vilket innebär att jag måste ta bussen 8.20. ursh, vad jag ogillar att gå upp tidigt. Man har blivit så bortskämd de dagar man börjar 13.00.

Så jag ska snart gå och lägga mig, men jag är tyvärr inte trött... det är jobbigt att vara en nattmänniska när samhället är så påverkat efter solens upp och nedgång.

Förresten, den nya kursen heter "Lärande, påverkan och utveckling - en livslång process" och det är kort fattat pedagogik det handlar om.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskling. Jag har gjort en blogg nu :) annikapannkaka.blogg.se hihi

2009-09-22 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0