Fixar' Anna

Idag har jag varit på seminarium, det gick bra kändes det som... svårt att veta vad eximinatorn tänker. Nu har jag lite ledigt fram till på måndag, skönt. 

Jag har monterat ihop sängstommen nu (Andreas uttryckte något om att han inte vågade sova i den då) men, men... time will tell. Kanske rasar den ihop när vi lägger oss i den? lite vardagsspänning sådär... ;)

Och så har jag äntligen tagit tag i målningen, har precis grundmålat hela sängen, det tog sin lilla tid det och jag tror att jag har andats in för mycket lacknafta, känner mig lite groggy och allmänt fnissig...

Nu blir det till att slå sig ner i soffan och kolla på förnedringstv nr 1, nämligen Idol. Följt av True Blood, den serien är min nya favorit, jag gillar ju vampyrer. Det bästa inköp som svt har gjort på länge.

Andreas jobbar natt så jag har bjudit hit Annika för att få lite sällskap, får se om hon dyker upp snart.


Me and my darling <3

Annars har jag inget roligt att berätta så kram hej!






Kommentarer
Postat av: Ingrid Halldin

Och vem är din darling, då? Trodde det var Andreas! Kram Ingrid

2009-09-10 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0