Löften till mig själv...

Nu har jag varit ute och sprungit, det är inte så svårt när man väl har kommit ut genom dörren, då flyter det på och är riktigt skönt. Man märker dock hur dålig kondis man har, lite oroväckande... Men det ska det snart bli ändring på, jag har ju ett år på mig att komma i form till midnattsloppet så det är ju inget orealistiskt mål.

Nu tills månadsskiftet funderar jag på att köpa gymkort, kanske ska träna tillsammans med Emma (en kompis) så att vi kan peppa varandra. Får se vart det blir isåfall, funderar på World Class för jag har hört mycket bra om det gymmet.

Nu sitter jag och väntar på Annika, hon jobbar sent den stackaren. Vet inte vad vi ska hitta på, jag har cider i kylen så det är ju ett alternativ men förmodligen blir det bara att ta det lugnt, glo på nån film och bara snacka för jag orkar inte göra iordning mig, kom nyss ut ur duschen.

Annars är det väll inget speciellt som jag har uträttat idag, förutom att tvätta då, och med tanke på våra trappor och det faktum att det inte finns någon hiss är det ju tränning i sig. :)

Nu ska jag fixa morötter och dipp, eftersom jag har förbjudit mig själv att äta chips känns det som ett bra alternativ när man vill mysa till det lite, men det är ju fortfarande inte "nyttigt" då morötter innehåller mycket fruktsocker och turkisk yoghurt (som jag gör dippen av) är ganska fet. Men det struntar jag faktiskt i, det är iallafall bättre än chips.



Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0