Grejer på G...

Nu har jag målat klart sängen, tjoho!


1.Omålad 2. första strykningen 3. efter andra strykningen - bäddad och klar!

Nu är nästa steg i sovrummet att tapetsera och måla om, men det får bli efter den 25:e.

jag har hittat jättesnygga lampor på clas ohlsson, precis i min stil, som jag ska köpa nästa månad.



Jag tyckte dom var väldigt moderna men efter närmare eftertanke känns de lite retro, 70-tals glamour?

Sen ska jag också inhandla två nattduksbord som jag hittat på ikea.


Dessa hade jag tänkt mig... det blir nog snyggt.

Jag har glömt att visa hur vi har gjort om i vardagsrummet så här är en uppdatering. Ljusgrönt på 3 väggar och en guldig tapet på fondväggen. Bilden är dock lite missvisande för den gröna nyansen.







Kram



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snyggt det blev med sängen:)

Kul att kunna fixa till något gammalt själv.

2009-09-11 @ 11:30:28
URL: http://eemmaas.blogspot.com
Postat av: emma

Åhh vad fin eran lägenhet verkar vara!!! :) Och vilket bra tips...Jag ska fan oxå fixa en sån gammal sängram o sen måla om...Billigt o snyggt..Absolut kan vi börja träna ihop...Tränar ju just nu på Nautilus men kortet går ut i Oktober så då kanske jag byter...ska kolla lite priser o så. Kanske blir det world class.Puss

2009-09-11 @ 13:03:32
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0