Where to eat?

Ikväll var det tänkt att vi skulle gå ut och äta, jag och några tjejkompisar, men sen var det någon som hade en förfrågan att ta med sin käraste, och då hängde andra på och jag ville inte vara sämre utan bjöd självklart in min pojkvän. Jag fick det stora uppdraget att boka bord på Asti eftersom vi var lite sugna på Italienskt men när jag ringde och skulle boka förut så var det fullt! Ursh och blää...

Nu vet jag inte var vi ska käka och om jag ska ringa och boka något, jag får inte tag på någon och det känns inte rätt att jag ensam tar beslutet var vi ska äta. Men samtidigt, om jag inte bokar något kanske det är fullt på alla bra restauranger, vilket dilemma va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0