Lite bio, lite shopping...

Halloj! En liten kort uppdatering... I torsdags så var Andreas och jag på bio och såg "Clash of the titans" 3D. Den var helt okej, jag hade inte så stora förväntningar så jag blev inte besviken. Jag ville mest se den för att det var 3D :). Specialeffekterna och monsterna var coola, annars var filmen ganska töntig. Handlingen bjöd inte på några stora överraskningar utan den var väldigt förutsägbar. Men en skön film att kolla på om man inte orkar koncentrera sig och bara vill slö glo. Den får 2 av 5 i betyg av mig!

 

Från en sak till en helt annan... Jag har köpt en ny jacka/tröja som jag tänkte visa.

Jag trivs jätte bra i den, det enda negativa är att många säkert kommer att ha den, så är det ju om man köper något på Gina Tricot. Det suger, jag vill inte se ut som alla andra gör. Men men, jag får väl trösta mig med att den kommer att vara snyggast på mig! Hihi ödmjukt va?. Nä då, skämt åtsido, man får helt enkelt göra sin egen grej av det.

 

Nu ska jag snart käka lunch med Mamma, förhoppningsvis så blir det världens bar, det är god mat där :) Sen ska vi gå lite på stan, för att sedan gå hem hit, käka lite hallonpaj och fira mammas födelsedag. Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR paj, det är den bästa efterätten i världen. Spelar ingen roll vilken smak, äpple/kanel, blåbär, hallon, rabarber eller ananas. Men absolut bäst är nog ändå rabarberpaj med vaniljsås! Mums! Det är somrigt det!

Puss hej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0