Jag älskar det stora äpplet...

Hallå hallå. :) Igår var jag ute med Annika. Roligt sällskap men som vanligt så är Norrköpings nattliv trist. Att man alltid glömmer det. Jag ska skriva en lapp och sätta på ytterdörren, "gå ej ut på krogen, det suger ändå" ska det stå. Man ska stanna hemma och hyra film istället, det är vad som står på agendan ikväll.

 

Idag har jag mycket att stå i. Jag ska ner på stan och hitta en present till min mamma, träna, sola, hem, damsuga, laga mat :) Vi får se om det blir något smarrigt...

 

Innan jag gör mig i ordning för att gå ner på stan så tänkte jag vissa vad jag beställde från HM igår morse.

En vår jacka...

...och ett halsband, det fick räcka så för denna gång. Det känns på tok för tidigt att köpa shorts och sådant.

 

En helt annan grej, igår kom min klasskamrat hem från New York och hon hade köpt med sig en tröja som jag ville ha. Nämligen....

Jättesnällt, tack Clara!

 

Nu ska det fixas frukost! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0