Blått är flott

Hallå hallå. Jag har inte så mycket intressant att skriva idag så jag ska fatta mig kort. Dagens planer är att plugga lite och kanske gå en sväng på stan. Ikväll så ska Andreas och jag på födelsedagsfest, det ska bli kul. Då får man en ursäkt att klä upp sig lite. Vi får väl se vad man kan rota fram ur garderoben ^^

 

Igår kom lönen, alltid trevligt. Det blev en sväng på stan och detta är vad jag fick med mig hem.

Somrigt och bra! Jag trivs jättebra i jeansshortsen, dem kommer jag nog bo i. Det blev nästa grattis också för jag hade 200:- på H&M och då är det ju extra kul att shoppa. Fasiken vad man längtar till sommaren nu! I helgen som kommer så blir det nog premiär grillning, gott!

 

Tänkte bjuda på två små sommarbilder också. Här var jag kanske 14-15 år gammal, i Rejmyre är bilderna tagna.

 

Nähe, nu ska jag röra mig från datorn och hitta på något vettigt. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0