Beautiful Weather!

Hallå hallå! Visst känns det verkligen som vår nu? Det är underbart! Jag tänkte bjuda på lite vår bilder...tog dem för två veckor sedan kanske, det går fort när våren väl satt igång, ena dagen var det snö på marken och andra var den borta, poff!

 

 

 

Jag kom på att jag inte visat mitt påskpynt, haha det är inte mycket men i alla fall något. Jag är ändå inte mycket för massa kycklingar överallt. Detta fina ägg köpte jag på indiska för ett tag sedan. Jag blev helt kär i det, var tvungen att ha det för det glittrade så vackert ^^ Det går att gömma hemlisar inuti också!

Njut nu riktigt av den sista lediga dagen för denna påsk, det ska i alla fall jag göra. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0