A not so sunny day...

Bara för att jag sa att det var fint väder igår så snöade det i natt, såklart... Men vi får hoppas på en varm sommar i alla fall.

 

Idag är jag bara hemma och tar det lugnt. Jag tycker att det ska bli jätteskönt att påsken är över, alla dessa röda dagar är så irriterande. Stan är stängd och på gymmet så körs inga pass så jag har bara kört på maskinerna hela veckan, är trött på det nu. Nu vill jag att vardagen ska komma tillbaka!

 

Jag sitter här och längtar efter lite bra bio-filmer. Det går ju bara skit på bio just nu. I sommar, då jädrar kommer det bra filmer. Jag längtar ihjäl mig till den tredje Twilight filmen (Eclipse) och den sista Harry potter-filmen (Harry Potter and the deadly hallows) . Men mest längtar jag nog till Eclipse. Jag läste ju ut den fjärde boken för ca. en månad sedan och jäklar vad bra dem är! Jag skulle sälja mig själ för att kunna hoppa in i boken och uppleva allt. Därför ska det bli extra kul att se filmen, man har ju egna föreställningar i huvudet men nu kommer man ju får se allt som man bara läst om. Underbart!

 

Jag får nog börja läsa om dem snart ^^

 

För er som inte vet så tänkte jag upplysa om att världens bästa läsning är:

1.Twilight-trilogin

2.Harry Potter-trilogon

3.Lord of the Rings-trilogin

 

Jag gillar uppföljare, märks det? Bästa filmen, eller ska jag säga filmerna, är Lord of the Rings-filmerna. Så nu vet ni det, det är bara att börja läsa/ kolla. P.s. Ämnet är ej diskuterbart. D.s.

Säg mig om detta inte är kärlek, vad är kärlek då?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0