Dag 2

Hallå hallå. Ursh vilken tråkig dag idag, det bara regnar. Men jag har ju ändå tvättdag så det spelar ju inte så stor roll egentligen.

Vet ni, det är någon idiot som har hackat mitt mail och facebook-konto. Jäkla pucko, vem vid sina sinnes fulla bruk gör något sånt liksom? Men det är polisanmält nu så det är bara att vänta på att de spårar IP-adressen. Under tiden så kan ni ju totalt ignorrera om jag skiver konstiga grejer på facebook eller så :)

Idag är dag två på cambridgekuren, jag är inte hungrig än iallafall men jag har hört att dag tre är värst så vi får väl se imorgon. Jag har redan gått ner ett kilo, fast jag tror att det är vätska. Man kissar ju hela tiden! Jag går på toa kanske tre gånger i timmen, sjukt. Men så ska man ju dricka MINST 3 liter vatten om dagen så någonstans måste det väl ta vägen. Nu ska jag blanda ihop en svampsopppa, det blir spännande att se hur den smakar. Hittills har jag upptäckt att Cappucciono- smaken är riktigt god medans man gör bäst i att undvika kycklingsoppan. Fast så har jag ju aldrig gillat kycklingsoppa så det är inte så konstigt att jag ogillar den.


Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: emma

Jag undrade just...hade fått nåt jätte konstigt till min jobb mail förra veckan med rubriken Hjälp:



Jag skriver detta med tårar i ögonen, min fam och jag kom ner hit till London, England under en kort semester tyvärr var vi överfallen i parken av hotellet där vi bodde, alla kontanter, kreditkort och cell stals utanför oss men lyckligtvis för oss



Vi har fortfarande våra pass med us.We har varit till ambassaden och polisen här men de är inte att hjälpa problem alls och vårt flyg blad på mindre än 3 timmar från och med nu men vi har problem att lösa hotell-räkningar och hotellchef kommer inte att låta oss lämna tills vi lösa räkningar.



Am utflippad just nu ...



anna.



Blev lite orolig när jag såg det idag hehe puss

2010-08-10 @ 10:37:45
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0