Kitchen makeover


Nu har jag målat klart mina kökstolar. Det tog lite tid för de ska ju målas två gånger och sen har jag varit lat, men nu är det alltså klart. Så här fint blev det.




Förut var de röda. Det känns som om jag sakta men säkert förvandlar allt till vitt i vårt hem men det är ju så snyggt och smidigt. Eftersom jag tröttnar på saker ungefär lika ofta som jag byter trosor (fundera på den ni, ha) så är det bra att ha en vitt bas som man sedan kan variera med tyg och inredning. Jag har kommit underfund med att jag byter inredningsstil beroende på vilken årstid det är. Fast det är kanske inte så konstigt eftersom man inte har samma klädstil på vintern som på sommaren. Det är klart att hemmet också ska få en ny höstutstyrsel haha :) Men sålänge man sparar och lägger undan till nästa sommar så behöver denna vanna inte bränna håll i plånboken. Det gäller att ta till vara!

Förra veckan köpte jag tags som jag satte på mina burkar, det blev sött. Synd att jag har så ful handstil bara.



Nästa projekt blir att måla köksskåpet! Kram hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0