Kräftskiva hos Annika & Ante

Åh gud vad skönt det har varit att vara ledig! Det finns inget som slår det. I lördags var jag på en trevlig kräftskiva hemma hos Annika och Ante. Jag fuskade lite och käkade kräftstjärtar, för det där med att skala kräftor är inte min grej. Men gott var det iallafall och Annika hade gjort en jättesmaskig västerbottenostpaj (långt ord det där)!

Här är lite bilder från kvällen som jag tog från facebook :)


Ante hade pyntat rejält! Snacka om att gå in för det! :)


Jag och Annika. <3


Det var säkert 35 grader i lägenheten, väldigt varmt med alla människor. Tillslut satt alla och fläktade sig med plasttallrikar haha. Föresten jag har min nya snygga långklänning på mig, från Vila och den finns i mörkblått också vilket inte heller är dumt ;)

Annars har jag inte hittat på så mycket, jag håller på att måla köksstolarna bland annat. Jag tar en om dagen ungefär haha, så det går sakta framåt. Jag har tränat ganska mycket också, har varit där 5 dagar i rad nu och ska dit imorgon också. Jag vill ju inte gå upp i vikt nu när jag väl har gått ner så då måste man ligga i! Men ikväll så blir det lite myskväll med tacos, mumsigt! 
 
puss hej!


Kommentarer
Postat av: Tina Nunez Halldin

Vilket snyggt halsband - var har du fått tag det.............:)

2010-08-16 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0