Dag 1

Idag börjar vårt nya liv här hemma. Hahah eller något sånt. Vi har börjat med Cambridgekuren idag. Så nu är det en vecka av såkallad "ren kur" där man bara äter måltidsersättningar framför oss. Sen typ två veckor upptrappning. Det ska bli spännande att se om man får något resultat. Jag tränar ju fortfarande också även om det har blivit lite mindre nu under sommaren när jag har jobbat så mycket.

Den var inte billig den här kuren men jag har hört att den ska vara väldigt effektiv. 465 kr för en veckas "ren kur". Men man får ju tänka på att man inte äter någon mat alls då så man kan ju räkna bort matkostnaden som man normalt har. Jag tror att det var bra tajming att börja nu för vårt kylskåp är nästintill helt tomt, på så sätt blir man ju inte frestad att "fuska". Jag uppdaterar och berättar hur det går och om det är något jag kan rekomendera.

Jag skulle gärna vilja gå ner till som jag var när Andreas och jag träffades. Då var jag 9 kilo lättare. Antar att det är det ökända "sambohullet" som har smygit sig på, haha.

Mums, mums!

När jag var nere på stan innan så köpte jag en klänning och en kjol från gina tricot, bara 50 kr styck.




Leopardklänningen till en svart genomskinlig skjorta och svarta leggings blir nog snyggt, annars blir det nog lite för lättklätt för min smak. Men vem vet, kanske på stranden?


Förresten "inception" som jag såg härom dagen på bio var riktigt grym. Den rekomenderar jag skarpt. Nu ska jag kolla på tv. Kram kram!


P.s. Om ni har fått något lustigt mail av mig så öppna det inte, det kan vara virus. Jätteskumt! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0