Christmas spirit

Nu har verkligen den sanna julstämningen in funnit sig i vårt kök. Det känns härligt. Här är lite som jag fick med mig hem från IKEA...



Fina tallrikar i serien ARV.





En mysig fårfäll som jag tänkte ha i kökssoffan sen...När den nu kommer :)

Som ni ser så är det inte så mycket rött, jag tycker vitt och grått är väldigt bra julfärger istället. Rött är dock snyggt om det är gammeldags rött inte den skrika "tomteröda" fägen, men det är bara min åsikt. Jag gillar att ta in lite från naturen så som mosa och kvistar. När det kommer till kvistar så klappar mitt hjärta extra hårt ;) Köpte ett par nya idag som ni ska få se imorgon tänkte jag, de blev så fina inne i vardagsrummet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0