Monstergranen...

Hej på er alla och glad fjärde advent! Igår var jag och älsklingen och köpte julgran! Vi hade bestämt att vi skulle köpa en vanlig gran men sedan fick vi lite storhetsvansinne och köpte den största kungsgranen de hade! Puh, vad jobbig den var att få på plats. Sen var vi ju tvungna att köpa en julgransfot som passar till kungsgranar också så det blev en dyr historia, men åh så nöjda vi är. Det är nog den största granen jag någonsin har sett inomhus, den är så hög att vi inte får på stjärnan, vi får knippsa av lite antar jag.







Ikväll så ska jag på Julfest på Nya Parken, det är med jobbet. Det blir nog trevligt, och så får jag användning av mina nya klänning, älskar den blåa färgen :) Det kan nog vara en nyårsklänning om inget bättre dyker upp :)





Kram hej!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Den kornblå färgen är också min älsklingsfärg! Har köpt en kavaj i den färgen. Apropå julgran - du får inte skratta när du ser vår! Ful, ful plastgran har Orvar köpt. Han är så nöjd, men inte jag. Ses vi julafton hos Lasse och Gunilla? Kram till er båda två.

2010-12-20 @ 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0