Nytt

Halloj, nu har jag bytt header. Mycket snyggare anser jag, vad tycker ni? Idag så kom beskedet som jag har väntat på... jag blev antagen till pedagogik 2! Så kul :) Nu vet man alltså vad man gör i vår då. Annars då? Jo igår så var jag på IKEA med en kurskamrat och jag fick med mig lite snyggt hem så som tallrikar,fårfäll x 2, blomma och lite annat smått och gott. Jag tänkte att jag kunde visa imorgon då man har solen på sin sida, nu blir det inte alls bra kort. Men eftersom jag anser att blogginlägg är väldigt tråkiga utan någon visuell stimulans så bjuder jag här på några foton från en av mina favorit bloggar, Vita verandan . När Andreas och jag väl köper hus så är det något liknande som jag har tänkt mig.






Mysigt va? Det tycker iallafall jag :)

Nu ska jag gå och lägga mig, det är ju en dag imorgon också som man brukar säga ;)

Kram på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0