Fredagsmys

Idag har jag haft tenta, igen. Två tentor på två dagar, det är lite kaxigt det. Ursh, längtar tills det är över... Denna kurs (Engelska) har verkligen inte varit rolig, har inte haft någon motivation men nu är eländet snart över! Och förhoppningsvis kommer jag in på Pedagogik 2 till våren, men det är måånga som sökt så vi får se.

Ikväll blir det lugnt, har ju inte varit ledig på evigheter känns det som. Inte har jag hunnit träna heller...inte lika mycket som jag skulle ha velat iallafall. Fast jag har ändå gått ner i vikt, konstigt det där...Om inte..ve och fasa! Det kanske är muskler jag tappat?! Nä, nu får det bli ordning på det, har bara tränat två gånger denna vecka! Men först, lite fredagsmys i soffan med min älskling och lite chips och dip? Hm...

Så här mysigt har vi det hemma just nu, älskar verkligen julen och allt pynt som det innebär, jag har köpt nya kvistar (åhlens) och en ljusslinga (indiska) som gjorde sig bra i vardagsrummet.







Ha en bra kväll allihopa! Kram /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0