Shutter Island

Igår var jag och Andreas på bio. Mysigt. Vi såg "Shutter Island". Den var bra, lite psykig om man kan säga så. Jag blev lite besviken för att den inte var läskig, jag trodde efter vad jag hade sett på trailern att det skulle vara en skräckfilm men det var det alltså inte. Den enda gången jag hoppade till var när han tände en tändsticka, ingen adrenalinchock där inte. Men om jag inte hade gått in med förhoppningen att jag skulle bli skrämd så hade jag inte blivit besviken. Den är helt klart sevärd! Den får...låt säga...3,5 av 5 från mig ^^ På en skala där "Avatar" är en 5:a! Haha

                 
Trailern nedan....




Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag och Clara åka till liu och lämna in vår tenta. Skönt att ha det gjort. Fast jag fattar inte varför man inte bara kan maila? Vi lever sist jag kollade på 2010-talet. Men de ska alltid jävlas lite och tvinga oss att åka till linköping för att lämna några papper. Hoppas att de skrattar gott när jag tvingas gå upp i ottan och gå i 23 minus grader till bussen.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0