Stockholm i mitt hjärta...

Imorgon åker jag till sthlm och stannar över helgen. Jag ska hälsa på Cornelia som fyller 20 på lördag. Imogon, alltså fredag, ska vi åka på kryssning med Cinderella. Skojigt! Sen kommer vi tillbaka till sthlm på lördag eftermiddag. På lördagkväll så ska vi ut och göra stan och på söndag så ska jag eventuellt käka med min syster sen åker jag hem på söndag kväll. Ja, där har ni lite kort vad jag har för mig i helgen. Har ni några speciella planer?

       

Tyvärr tror jag knappast att det kommer vara lika fint väder som på bilden. Det kommer nog att vara is. Men som min mamma påpekade så är det något possitivt, för så kan jag ju gå på isen in till land om båten skulle sjunka. Inget att oroa sig för alltså.

Idag så ska jag packa och fixa lite. Sen ska jag träna core och step up ikväll. Jag har upptäckt att det är svin kul att träna så det har blivit fyra dagar i veckan sen jag köpte kortet. Känner mig väldigt duktig ^^

Nu ska jag käka frukost. Ha en trevlig helg allihopa! Kram


Kommentarer
Postat av: Ingrid Halldin

Ha det så trevligt på Cinderella och i storsta´n. Kunde ju vara lite varmare, förstås! Kram Ingrid

2010-02-25 @ 12:59:26
URL: http://gunilla64
Postat av: Tina

Åh va härligt att få åka iväg på lite roligheter efter en hemtenta :) Ha så kul!!

2010-02-26 @ 10:45:41
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0