Try sleeping with a broken heart...

Tjo. Nu har jag varit duktig och äntligen målat köksbordet. Nu är det alltså bara stolarna, köksskåpet och tv-bänken kvar, puh! Tv-bänken är redan vit men jag måste måla om den för min katt Sixten (nu i katt-himlen) har lämnat sitt märke på den. Jag har även målat några tavellister som jag hade och de har jag precis satt upp.

Idag blev det frukost på Mc donalds, onyttigt värre! Sedan var jag och Andreas och solade, det kan behövas så att man inte har samma nyans som snön. Nu ska jag käka något. Senare ikväll kanske det blir lite fest med Annika, jag har redan dricka hemma, praktiskt.

Denna låten lyssnar jag på hela tiden, den är sååå bra. Jag snöar lätt in på låtar och så spelar jag sönder dem tills jag tycker att de är dåliga :)




Kommentarer
Postat av: emma

Det var kul att ses igår som hastigast...:) Nej,säkert kan man ju inte veta mer än att jag fick allergiskt reaktion av nåt i vattnet. Lite svårt att testa här hemma vad jag inte tål i havet där...Får väl kolla upp det nästa gång vi åker ner eller nåt. Puss puss

2010-02-07 @ 18:08:46
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0