Använd syrgasmask när du målar...

Jag har ju glömt bort att visa hur fint köket har blivit nu när jag målat köksbordet, sånt gör ju faktiskt mycket.





Har satt upp lite tavlor och så också.



En gullig lykta som jag köpte här om veckan på indiska.

Jag har insett att det snart är fler möbler i vårt hem som jag har målat vita än som inte är det. Chockerande eller hur? Inte konstigt att Andreas tycker att jag inte förstår hans skämt så mycket målarfärg som jag andats in på sistonde.

Som tur är så märks inte detta i skolan. Vi fick tillbaka vår tenta igår och jag fick Vg, är överlycklig! Vem kunde tro det? jag tyckte att det gick bra men man vet aldig hur de betygsätter. Hoppas att jag och Clara har lika tur på vår hemtenta som vi håller på och skriver nu.

Undrar om det är något bra på tv ikväll? (tänker för mig själv...)




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snyggt de blev med bordet. Ni har så mysigt!:)

Gillade hur du gjort med "skrivtavlan" vi har ju oxå en men har den inte uppe. Kanske att jag gör något liknande och sätter upp den i vårt kök;)

2010-02-12 @ 21:15:10
URL: http://eemmaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0