I'm in love with twilight

Hejsan! I förrgår så lånade jag "Twilight" på biblioteket och igår kväll vad den utläst. Haha när jag är inne i en bok så läser jag väldigt snabbt. Den var jätte bra, mycket bättre än filmerna. Fast så är det ju alltid. Jämför man Harry Potter böckerna med filmerna i samma serie så är de ju endast en blek återspegling av den fantastiska värld som skildras. Samma sak är det med Twilight böckerna vs. Twilight filmerna, böckerna är mycket mer romatiska.

Nu har jag varit på biblioteket och lånat "Eclipse", den tredje boken i serien, "New moon" står jag i reservation på men den skulle komma snart. Så jag kan inte börja läsa Eclipse än men det gör inget, jag har lite kurs-litteratur att läsa i helgen.

La ni märke till att jag skrev titlarna på engelska? Det är för att jag läser de engelska böckerna. Jag tänkte att det kan vara bra träning så att engelskan inte blir rostig, jag är livrädd för att glömma bort! Man kanske borde gå någon engelska kurs på universitetet?

Jag var förbi posten innan också och hämtade upp ett paket som kommit till mig, från ELLE. Det var min premie, skapligt försenad men bättre sent än aldrig. Paketet innehöll en DVD- "låt den rätte komma in",Bra film, handlar om vampyrer ;) Haha! Och sedan en duschcreme, body lotion och tvål.

Vad gjorde jag mer på stan då? Jo jag var och solade med Andreas och sen var jag förbi H&M och köpte en tunnika och ett par träningsbyxor. Köpte ett par igår också men jag har ju upptäckt nu att jag inte har sånt så jag var tvungen att köpa på mig. Eftersom jag tränar 3 gånger/ Vecka (eller åtminstonde gjort det denna vecka)och bara har tvättid 1 gång per vecka så måste jag ju tre par. Imorgon ska jag köpa en till sport-bh och skavsårsplåster, skulle nog egentligen behöva ett par nya skor men det får vänta.. Dyrt som tusan!




Märkte när jag tog kort på tunnikan att jag skulle behöva tvätta spegeln Haha! :)


Nu ska jag laga mat, wok med lax blir det... får väl se hur det går annars finns ju pizzerian inom behagligt avstånd!

Kram Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0