tränning och bio...

Hello! Igår så skaffade jag gym- och solkort så nu jädrar ska det tränas. Jag ska bli smal och brun, som en pepparkaksgubbe! :)

Det blev på Nordic club, förut sol och motion. Bra läge, överkomligt pris och det verkar vara bra där. Läget gör faktiskt mycket, nu kan jag gå och träna om jag ändå ska till affären och handla påvägen hem, smart! Det tar ju bara 4 min att gå dit hemifrån.

Idag har jag tränat styrka. Ingen tränningsverk än så länge...vi får se om den kommer. Imorgon blir det att köra kondition.

Nu ska jag snart iväg på bio med Annika, Snabba Cash ska vi se. Tjoho!


Farliga killar det där... haha


Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

2010-02-09 @ 09:52:28
Postat av: Lisa-Marie Gårdfalk

Heeeeeeej!



Vad roligt jag skall själv dit i dag och provträna tror nog att det blir det!



Följ med på Combat i dag kl 17.45

2010-02-09 @ 09:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0