I brist på bättre rubrik...

Halloj allihopa. Jag har haft en upptagen vecka fylld med plugg. Jag har haft näsan i böckerna dygnet runt känns det som. Igår hade vi nämligen sluttenta på kursen "Elementär vetenskaplig metod". Så otroligt skönt att det är över. Det är bättre att få det överstökat med så fort som möjligt annars går man bara och är nervös och skulle man mot förmodan slå sig ner framför tv:n så får man dåligt samvete eftersom man skulle kunna spendera den tiden åt studier. Men nu kan jag som sagt slappna av.

Idag har vi haft fikabesök gånger två! Bäst att passa på tänkte vi när man för en gångs skull har det städat och fint. Först var Anderas farmor, farfar, pappa och bror här för att fira Andreas brors födelsedag. Lite senare kom Anders, Emma och lilla Nils (som snart inte är så liten längre) förbi :)
 
Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, funderar på om man skulle gå och köpa något onyttigt och flottigt till kvällen. Man måste ju fira lite efter att man är klar med en kurs ;)

Fast jag vet ju inte om jag är godkänd än dock, men det kändes bra iallafall (peppar, peppar!).

Imorgon är det som ni vet den 25:e och det betyder pengar på kontot. Jippi! Jag är så sjukt sugen på thailändskt så det är en mycket stor chans att det blir det till middag imorgon. Inte hemmalagat, take away- of course! Tyvärr så kan jag inte laga thailändsk mat, men jag önskar att jag kunde!

På Tisdag så kanske jag ska till Ikea med svärmor och svägerska, hoppas det. Jag längtar till Ikea, det var så länge sen jag var där. Det är liksom inte som en vanlig affär utan det är mer som en utflykt. 2010 så åker vi inte på utflykt till skogen och plockar svamp, nej vi åker till Ikea för den friska luftens skull. Haha, kul ska det bli iallafall. Jag ska bland annat införskaffa två stycken nattduksbord.

Vet ni vad? Nu börjar "Blåsningen" och det tänkte jag se så hej på er! Kul att de har börjat sända det igen förresten. Kram!



Kommentarer
Postat av: Ingrid Halldin

Hade du inte fått 2 nattygsbord av din mamma? Ska ni ha 4 st.? Så skönt att tentan är över! Jag minns hur det låg över en när man borde plugga men inte riktigt hade lust!! Kram Ingrid

2010-01-25 @ 11:26:14
URL: http://gunilla64

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0