My B-day and shoes...

Hello. Jag har inte skrivit på ett tag men det är för att jag inte har haft tid, så mycket annat roligt har ju hänt. Nyårsafton och så min födelsedag i förrgår, (den 5) så nu är man tjugo. Tusan vad fort tiden går...

På min födelsedag var jag och Andreas först på stan och åt mat, sedan fikade vi med Emma, Anders och Nils och senare på kvällen gick vi och såg Avatar på bio. Gud vilken bra film det var! Den måste jag verkligen köpa när den kommer ut på DVD. Perfekt blandning av action och kärlek. Sen var det otroligt vacker natur och jättebra specialleffekter så bara det är en anledning att se den. Man förstår varför den är en av de dyraste filmer som någonsin spelats in. Har du inte sett den så se den, men varning för träsmak i rumpan dock den är 2 tim och 40 min om jag inte minns fel?

Det var en mysig och lugn 20-årsdag. Det är inte ens kul att gå ut i Norrköping, jag eftersöker några nya uteställen.

Jag bakade bland annat tårta, Choklad-banan och -hallontårta. ^^


De bruna pluttarna är Dajm och inget annat. Det ser dock suspekt ut.

Jag har glömt att visa min nya skor. De ena paret fick jag i julklapp av Andreas, han visste att jag verkligen ville ha dem :). Det andra paret (de med de färgade remarna) köpte jag på mellanrean i Mora. Det var halva priset, bara 300. Jag ber om ursäkt för den dåliga bild kvaliteten men jag har glömt att köpa batteri till min kamera så mobilkameran får duga.




Nu har vi äntligen gjort oss av med granrasket, fy tusan vad den barrade på slutet. Vi fick sopa hela trappuppgången efteråt, men nu är det iallafall gjort. Nu längtar jag till ljusare och varmare tider även om jag vet att det är lååååångt kvar.

Nu ska jag snart ner på stan och hämta ut två paket som har kommit till mig på posten. Puss hej!




Kommentarer
Postat av: Ingrid Halldin

Vi har ju inte fått gratulera dig än! Blir det på söndag ihop med Gunilla och Lasse, tro? Ni får väl snart byta lägenhet med större skogarderob! När ska du använda alla? Kram Ingrid

2010-01-08 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0