Tillbaka till verkligheten...

Ja, idag var första dagen i skolan på väldigt länge. Det har varit så underbart skönt att vara ledig, jag blir inte det minsta uttråkad, nog kan jag sysselsätta mig.

Jag har inte hunnit med allt det som jag trodde, det har gått så himla snabbt. Har inte pluggat ett dugg, inte ens öppnat böckerna. Jag stuntade i det för att jag tyckte att jag förtjänade att vara ledig. Vi får väl se om det beslutet kommer tillbaka och biter mig i rumpan. Det märks ju på nästa tenta, som för övrigt är på en LÖRDAG. Ja ni läste rätt! Och en lördageftermiddag till råga på det. Ursch, så himla oschysst att lägga en tenta så. Kunde vi inte haft den fredagen före liksom?

Så idag har jag alltså varit på universitetet. Annars har det inte varit en så händelserik dag. Jag har tränat annars inget värt att tala om.

Nu ska jag kolla på tv lite och kanske diska? Hm...får se. Jag ska iallafall gå och lägga mig tidigt idag, är jättetrött.
Jag har föreläsning imorgon förmiddag.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0