Längtar till imorgon...

Imorgon är väntan över, äntligen ska jag få se Eclipse. Tjoho, den kommer att vara så bra, det känner jag på mig^^ Jag ska gå med mina kära vänner från beteendevetenskap- Clara och Tina.



Spännande!

Igår så köpte vi äntligen en skohylla. Den är en enkel vit trä sak, inga konstigheter :)



200 kr på Jysk. Tänk er vad fint det skulle vara med ljusgråa väggar, vi ska väl måla såsmåningom men det är så svårt att komma till skott. Ny hatthylla ska inhandlas också, nästa gång vi kommer till Ikea. Den vi har nu är ju fruktandsvärd! Ful grej som ser ut att komma från 70-talet.

Idag var jag föresten och lämnade in min cykel på lagning. Jag var där igår och hörde med honom hur mycket det skulle kosta om man var tvungen att byta hela däcket, 120 kr sa han då men idag hade priset tydligen stigit till 240, alltså det dubbla. Konstigt när sånt där händer va? Mycket misstänkt... Jag tänker inte lämna min cykel där igen ialla fall, det är ett som är säkert.

Nu ska jag kolla på Tv, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0