Nu är jag klar...

Nu har jag läst klart beteendevetenskap, jippi! Väntar bara på betyget för den sista delkursen. Så nu har jag lite "sommarlov" innan jag börjar jobba i juli. Jag ska passa på att njuta av ledigheten för sen blir det mycket jobb. Trist att det har varit så dåligt väder de sista dagarna bara. Hoppas att solen kommer fram imorgon. Eftersom det är så tråkigt väder idag så tänkte jag att jag skulle göra lite nyttiga grejer, städa och så. För det vill man ju helst inte göra när det är bra väder :)

Föresten, har ni sett Lady gagas nya video till "Alejandro"? Riktigt bra låt måste jag säga, videon är väldigt skum och provokativ, men så är det lady gaga vi talar om också, när har hon någonsin varit "lagom"? Jag tycker att den är bra i alla fall, lite madonna-feeling över den. Jag undrar vad hon vill säga med videon, jag uppfattar inte riktigt budskapet... det finns ett, helt klart, men jag kanske är för dum för att fatta. Vad tror ni?



Jag tycker att soldaterna i början påminner om nazister och sen är det väldigt många religiösa symboler, varför är hon klädd som en nunna? Vad fasiken menar hon med denna video, vill veta! haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0