Something Old and Something New...

Igår var jag en sväng på stan med Annika. Jag fyndade bland annat lite inredningsgrejer från myrorna.



Ett ljusfat, 10 kr, perfekt pris :)


Gamla boker, mycket vackra. Duken är ny, från Casa Nova.





Plastblomma från åhlens, eftersom alla mina blommor bara dör!


Fina skålar från drömgården.

Vas, 5 kr, myrorna, och blommor från chili.

Skål från indiska, det var rea så den kostade bara 39 kr.



Jättefina ljustakar från Casa Nova.



Sedan köpte jag presentpapper och slog in några skokartonger, tyckte att det blev gulligt, ska visa senare vad jag har gjort med min skogarderob, den har fått en makeover.



Så här fint blev mitt kökskåp med alla fina skålar, ska såsmåningom måla skåpet vit och tapetsera insidan i någon turkostapet.


Jag avslutar med att visa denna fina plåtburk som jag hittade på myrorna för 15 kr.

Nu ska jag iväg och träna/sola med Annika. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0