Prästkragar...


När jag var på väg hem härom natten (efter att ha jobbat) så stannade jag i vid vägkanten och plockade några blommor till min älskling, tur att jag inte blev påkommen, haha :)






Idag har jag varit på stan med Elin och handlat födelsedagspresenter till Andreas för han fyller 26 den 4 juli. Bäst att vara ute i god tid. :) Köpte en klänning till mig själv också på MQ:s rea. Tänkte kanske ha den till midsommar.


Söt A-linje formad, fina detaljer tyckte jag :)


Vad jag köpte till Andreas kan jag ju tyvärr inte visa ^^

Nu ska jag åka och handla lite midsommar mat till på lördag för då får vi finfrämmande, Annika och hennes kille som också heter Andreas kommer hit. Imorgon så blir det grilla i söderköping hos Andreas mor. Vad ska ni göra i midsommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0