Gisslandrama i tvättstugan

Jag har ett problem! Vår tvättmaskin håller våra kläder gisslan! Jag får inte upp luckan för låsknappen verkar ha slutat fungerat. Skojigt! Det är väl fan att det alltid ska strula. GE MIG MINA KLÄDER! Känslan är ungefär som om någon har låst in din kattunge i tvättmaskinen.

Nu sitter jag och går igenom mina alternativ i huvudet. Jag kan inte ringa fastighetsvärden för deras kontor är stängt, annars skulle det vara det självklara alternativet. Jag kan antingen bryta upp lyckan med typ en kofot, men var ska jag få en sådan ifrån? Det andra alternativet är att bara vänta till imorgon bitti då kontoret öppnar. Tredje alternativet; Ring mamma. Hon vet alltid bäst.

Jag tror jag kör på alternativ nr. 3.

Återkommer så fort jag har något nytt att medela. Jag vet att ni är lika upprörda som jag men försök att ta det lugnt och gör inget drastiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0