Onsdag den 10:e Mars

En liten uppdatering. Jag fick ut mina kläder ur den förrädiska tvättmaskinen. Jag sparkade på luckan så for den upp, allt går med lite våld. Vilket förövrigt är mitt nya motto! Mitt förra var "ät inte gul snö" och det har visat sig väldigt användbart.

 

Nu håller jag på att göra frukost. Egentligen så hade jag föreläsning imorse men jag hade så ont i magen när jag vakna (vid 05.00) så jag vald att stanna hemma. Men nu ca. 6 timmar senare så är det bättre, just typiskt.

 

Jag ska i alla fall njuta av det fina vädret. Jag ska ner på stan och sen gå en promenad var det tänkt. Ikväll blir det förhoppningsvis bio. Alice i Underlandet (3D) vill jag se!

kram hej!

Bjuder på en härlig sommarbild på bysjön i dalarna (där mamma hade hus innan). Visst får det en att längta?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0