Kryssning

Hello, just nu sitter jag och njuter av det fina vädret. Är lite sugen på att gå en promenad men olägligt nog så har jag tvättid nu. Ursh. Kanske efter...

I helgen var jag i sthlm och hälsade på Corre och passade även på att träffa min syster. Här är lite bilder från kryssningen som vi åkte på i fredags med Corres mamma och moster.  

                                                      Klicka för att förstora!
        
        
              


Visst ser Corre förvånad ut på en bild, haha! Kan inte sluta skratta åt den. Orkar inte skriva mer nu, det är inte meningen att man ska sitta framför datorn när det är fint väder. Så håll till godo med bilderna, men de säger ju att en bild säger mer än tusen ord så...

Jag ska vissa vad jag har köpt också, men någon annan dag. Puss hej!


                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0